28 Nisan 2013 Pazar

Devre Tatile Kanmayın

Nedir bu devre tatil?

"Beyefendi bizden 2 günlük hediye tatil kazandınız" diye bir telefon alırsınız.Sizinle telefonda konuşan son derece kibar biridir.Ballandıra ballandıra anlatır size tüm detayıyla.
Tamam gelelim bakalım deyip,onların ayarladığı otobüsle,onların mekanına gidersiniz.
Önce bir tesis turu.Güzel bir açık büfe yemek.İyi giyimli bay ve bayan "Rep" ler.(Rep:Size satış yapan kişi)
Son derece kibar ve ılımlı bir satıcı karşısında anlatılanlara inanamazsınız.Bu tatil işi bu kadar ucuz ve kolaymı? sorusunu sorarsınız kendinize.
Okadar insanın içinde size o kadar vaatlerde bulunurlar ki,tamam demek için can atarsınız.Tüm vaatleri gerçekcidir çünkü.
Siz "Ben biraz düşüneyim" dediğiniz anda işler kızışır.
"Bu gün burada imzalamazsanız asla bu şartlarda alamazsınız,Eğer masadan kalkarsanız satışı reddetmiş olursunuz" gibi söylemler le o anda imzalamak zorunda olduğunuza inandırılırsınız.
Binbir türlü hile ile imzalarsınız.
İmzadan önce sorduysanız eğer "Tatilinizi devredebilirsiniz,kiralayabilirsiniz,miras bırakabilirsiniz ya da beğenmezseniz 10 gun ıcınde vazgecıp paranızı alırsınız" denilmiştir size. 10 gün den sonra vazgeçersem ne olur sorusu aklınıza geldiyse-- Tabi ki efendim.Garanti olsun diye %25 bizde kalır gerisi tarafınıza hemen ödenir derler.Bu madde sözleşmede de var zaten derler..

Tebrik ederim hiç farkına varmadan aldılar paranızı.
Tatil mi?? Geçmiş olsun. Yok öyle bir şey.
Paranızı geri mi almak istiyorsunuz?
Size satış yapan kişi dahil kimseye ulaşamayacaksıınz.
Ulaştınız ve derdinizi anlatmak mı istediniz?
Bu mümkün değil.Size satış yapan kişi sadece "satıcı". "Ben üniversite öğrencisiyim.Yetkili değilim" cevabını alırsınız.Hemen yetkili aramaya başlarsınız.Ama ne mümkün!
Her telefonunuza başka birisi çıkar.Siz asla bir yetkiliyle görüşemezsiniz.Hele bu gittiğiniz yer "Emet Thermal Resort" ise dikkat edin.Orada çoluk çocuğunuzun önünde dayak bile yiyebilirsiniz.
İsyan edip " Ödemeyeceğim ulan bu senetleri diye haykırırsınız"
Bir kaç ay sonra kapı çalınır ve iyi giyimli bir postacı size zarf uzatır.
Hayırlı olsun.Nur topu gibi bir icra davanız oldu.Üstelik avukat masrafı ile birlikte..

Bana inanmıyor musunuz?
Hadi kendiniz www.sikayetvar.com a girin
Devre Tatil yazın. Bakın karşınıza neler çıkacak.
Daha yüzeysel bir araştırma yapalım.Aynı siteye  bu dolandırıcılığın piri olan "Emet Thermal Resort" yazın.
Sonra burada yorumlarınızı bekliyor olacağım.
Cafer TAYYAR
Ankara-Dikmen

1 yorum:

  1. Malesef durum bu. Bende emet thermal resort dan aldim. Aşağı yukarı aynı manzara ile karşılaştım. Ustunw bir dw tehdit edildim. Ben hukuki mucadeleyi baslattim. Bana ulasmak isterseniz 05414887775 numaram.

    YanıtlaSil